עשרה טיפים לקראת חופשת בין הזמנים המתקרבת

    מרים דרורי 1 Comment on עשרה טיפים לקראת חופשת בין הזמנים המתקרבת
    19:40
    21.05.24
    אתר קול חי No Comments on תיעוד דרמטי: רחפן של צה"ל מאתר מחבלים ומחסל אותם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אז זהו, רובה של השנה כבר חלף ואנו קרבים בצעדי ענק אל חופשת בין הזמנים, החופש הגדול בפי התלמידים. כשאת שומעת את תכניותיהם של הילדים את כבר מבינה שהחופש שלך בעצם בזה הרגע נגמר ואת כבר מתחילה להכין טלפונים של בעלי מקצוע לשיקום הבית אחרי החופש.

     

    כדי שלא תצטרכי להתחיל את שיפוץ הבית מחדש, ריכזנו לך כאן כמה טיפים שיעזרו לך לצלוח את חופשת הקיץ בשלום.

     

    מתכוננים לקיץ עם כל המשפחה

    1. יושבים ערב אחד כל בני הבית ומתכננים לו"ז משותף לחופש

    אם את מחפשת דרך להעסיק את הקטנים, וגם את הגדולים, תכנון של חופש יעסיק אותם שעות נוספות. הטיפוס על הר ההצעות שינחתו לך על השולחן יהווה יום טיול בפני עצמו. ניתן להוסיף לחגיגה גם תמונות והעלאת זיכרונות מטיולים משפחתיים קודמים שיהפכו את הפעילות למהנה ומעניינת עבור כולם.

     

    2. יום אפיה

    הזדמנות לחוות ביחד אפיה והתמודדות חווייתית במטבח (למידת כמויות, שבירת ביצים, ניפוי קמח, הלכות כשרות וכו' לפי גיל המשתתפים) מומלץ לקחת מתכונים מתוקים באתר האינטרנט של רדיו קול חי בפעילות "מתוקים במטבח"

     

    3. תכנון הרפתקה לילית (בפארק, בחוף ים)

    בילוי בחוץ אך לא יקר, כל ילד יהיה אחראי על פעילות / מאכל / משחק כהפתעה לשאר המשתתפים הפארק יבחר ע"י ההורים גם כסוג של הפתעה. יכול להיות גם כפעילות ליום מלא או לשעות הערב כאשר האוויר מתקרר מעט.

     

    4. עבודות יצירה מעניינות עם חומרים ממוחזרים שיש בבית

    בקבוקים ריקים, עטיפות מאכלים, עיתונים ישנים. כל בית צובר תוך כדי היום מגוון חומרים מהם ניתן להכין עבודות אמנות יפהפיות. בנוסף, קפיצה לנגריה סמוכה או ביקור באזור התעשיה בעיר יכול לספק חומרים רבים נוספים להכנת אביזר מדליק.

     

    5. סידור אלבומים

    בעידן הדיגיטלי של היום, רוב התמונות נמצאות במחשב, בדרך כלל לא ממש מסודרות. זה הזמן לשבת ולעשות סדר בתמונות הממוחשבות כמו גם המודפסות. כמובן, תוך כדי פעילות של העלאת חוויות וסיפור מה היה שם… כשהיית קטן אהבת מאד…

     

    6. מתארגנים ללימודים

    בתחילת החופש מקדישים יומיים להתכונן לשנת הלימודים הבעל"ט קנית ספרי לימוד, עיטוף, בחירת מכשירי כתיבה ועוד..

     

    7. רעיון להתנדבות

    כשתבקשי מהילד להוריד את הזבל או לשטוף כלים, תרגישי שזו קריעת ים סוף אך את לא תאמיני אילו רעיונות יש לילדים שלך, כשמדובר על לעזור למישהו אחר. השתמשי בזה כיום לפעילות, אפילו שטיפת כלים או הורדת הזבל אצל סבא וסבתא הופכים לפעילות בעלת עניין מיוחד.

     

    8. מסיבת פיג'מות

    חופש הוא זמן להיפגש עם המשפחה, עם הבני דודים והזדמנות להיפגש כולם אצל סבתא (או כל פעם בבית דוד אחר). נצלי את זה ותגלי שיש לך זמן לשבת עם הגיסה החדשה לכוס קפה.. והילדים? מרוכזים כולם יחד ומשחקים.

     

    9. יום מים

    בחום הכבד שבחוץ, חגיגת מים בבית תהפוך לחגיגה אמיתית, ואת? תרוויחי בית נקי וילדים עייפים אך מרוצים. ניקיון, הפרחת בלונים, שטיפת האוטו, כל מה שקשור למים והילדים בעניין, עד לקצה הגרב היבשה האחרונה.

     

    10. הכנת קופסת השעמום

    כל ילד מכין לעצמו קופסא עם כרטיסים שבכל אחד רעיון לפעילות עם עצמו שהוא אוהב: לאסוף חרקים, ספר מיוחד, ציור /מכתב הפתעה למישהו יקר. או משחקים מקוריים.



    1 תגובות

    מיין תגובות